TEABEKÜSIMUSED

ORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kui kiiresti saan saadetise kätte?

Tavaliselt peaks saadetis saabuma teieni 2-5 tööpäeva jooksul, kuid mitmesugustel meist mitteolenevatel põhjustel, nagu näiteks karantiin, riigipühad jms, võib kättetoimetamine võtta aega kuni 10 tööpäeva. Me teeme kõik selleks, et kaubad jõuaksid teieni võimalikult kiiresti ja turvaliselt, seetõttu jälgime situatsiooni ja uuendame alaliselt kavandatavat kättetoimetamise aega.

Ma saan tasuda kohaletoimetamise eest?

Jah, te saate valida väljastamisel valiku “Maksa paki kättesaamise hetkel” ja tasuda paki kättesaamise ajal kaardiga.

Kas ma saan tagastada internetist ostetud kaupu, kui need mulle ei meeldi?

Jah, kaupu saab tagastada 14 päeva jooksul pärast kättesaamist (kohaletoimetamise kuupäevast), kui te ei ole pakendit avanud, kaupa kasutanud ega kahjustanud. Tagastamise tingimustega saate tutvuda siin.

Tagastamiseks kirjutage meile e-posti aadressil mail@moisture.ee

Mida teha, kui sain rikutud kauba?

Hoolimata sellest, et enne kauba ärasaatmist vaatame selle hoolikalt üle, võib elus kõike ette tulla – kui saite rikutud, kasutamiskõlbmatu või praakkauba, võite selle tagastamise põhjust näidates tagastada tasuta. Kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja seda kontrollinud, tagastatakse raha samal viisil kui valisite kauba eest tasudes. Seejärel võite tellida kauba uuesti.

Kuidas ma saan maksta ostetud kaupade eest?

Te saate tasuda kaupade eest kasutades ühte järgmistest makseviisidest: “Swedbank”, “SEB”, “Luminor”, “Citadele”, “Revolut”, N26 Bank (LV), teised maksesüsteemid või maksta osade kaupa.

Samuti saate tellimuse vormistamise lehel valida “Maksa paki kättesaamise hetkel pakiautomaadis” ja tasuda paki kättesaamise ajal kaardiga.

Kas võin osta moisture.ee kaupu, kui elan välismaal?

Jah, kauplusest võivad osta kõik välismaal elavad isikud. Saatmiskulud maksab ostja ise. Kui ostmisel tekib viperusi, kirjutage e-posti aadressil mail@moisture.ee Anname nõu, kuidas tellida kaupu mugavamalt ja nende eest tasuda, aitame lahendada tekkinud raskused.

Kuidas võtta ühendust klientide teenindamise meeskonnaga?

Meie klientide teenindamise meeskonnaga võite võtta ühendust telefonitsi, epostitsi või veebikõne vahendusel. Meie tööaeg on esmaspäevast reedeni 9-17. 

E-post:  mail@moisture.ee 

 

Kontaktid

  • +37068462592
  • mail@moisture.ee

Rekvisiidid

  • Müüja – Duos Amicos LTD
  • I-V | 10:00 – 17:00

Kas teil on küsimusi?

Kui teil on küsimusi, palume lahkesti täita alljärgnev vorm ja me võtame teiega võimalikult kiiresti ühendust.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.