ORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Tavaliselt peaks saadetis saabuma teieni 2-5 tööpäeva jooksul, kuid mitmesugustel meist mitteolenevatel põhjustel, nagu näiteks karantiin, riigipühad jms, võib kättetoimetamine võtta aega kuni 10 tööpäeva. Me teeme kõik selleks, et kaubad jõuaksid teieni võimalikult kiiresti ja turvaliselt, seetõttu jälgime situatsiooni ja uuendame alaliselt kavandatavat kättetoimetamise aega.
Jah, te saate valida väljastamisel valiku “Maksa paki kättesaamise hetkel” ja tasuda paki kättesaamise ajal kaardiga.
Jah, kaupu saab tagastada 14 päeva jooksul pärast kättesaamist (kohaletoimetamise kuupäevast), kui te ei ole pakendit avanud, kaupa kasutanud ega kahjustanud. Tagastamise tingimustega saate tutvuda siin.
Tagastamiseks kirjutage meile e-posti aadressil mail@moisture.ee
Hoolimata sellest, et enne kauba ärasaatmist vaatame selle hoolikalt üle, võib elus kõike ette tulla – kui saite rikutud, kasutamiskõlbmatu või praakkauba, võite selle tagastamise põhjust näidates tagastada tasuta. Kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja seda kontrollinud, tagastatakse raha samal viisil kui valisite kauba eest tasudes. Seejärel võite tellida kauba uuesti.
Te saate tasuda kaupade eest kasutades ühte järgmistest makseviisidest: “Swedbank”, “SEB”, “Luminor”, “Citadele”, “Revolut”, N26 Bank (LV), teised maksesüsteemid või maksta osade kaupa.
Samuti saate tellimuse vormistamise lehel valida “Maksa paki kättesaamise hetkel pakiautomaadis” ja tasuda paki kättesaamise ajal kaardiga.
Jah, kauplusest võivad osta kõik välismaal elavad isikud. Saatmiskulud maksab ostja ise. Kui ostmisel tekib viperusi, kirjutage e-posti aadressil mail@moisture.ee Anname nõu, kuidas tellida kaupu mugavamalt ja nende eest tasuda, aitame lahendada tekkinud raskused.
Meie klientide teenindamise meeskonnaga võite võtta ühendust telefonitsi, epostitsi või veebikõne vahendusel. Meie tööaeg on esmaspäevast reedeni 9-17.
E-post: mail@moisture.ee